Fredag 20120419

Lite mer än ett år sedan jag var aktiv här.
Mycket har hänt men orkar inte skriva ner allt, tror inte ni skulle orka läsa allt heller ;)

En av anledningarna till att jag inte har vart aktiv är pga av jobb.
Efter studenten fick jag nämligen en heltidsanställning som administratör
på Kontorsvaruhuset i Nyköping. Det är ett vikariat för en tjej som är
mammaledig och sträcker sig fram till oktober med en chans till förlängt
fast då på sälj. Detta är någonting som jag lägger mycket av min tid att
tänka på, ska jag ta jobbet eller ska jag slå mig ner vid skolbänken igen?
Hmm, funderingar, beslut, funderingar, beslut.. Ja ni fattar

Hur som helst så är det fredag idag vilket innbär att när klockan
slår 17.00 så tar jag helg! Efterlängtade helg.

Ska försöka hålla bloggen aktiv nu framöver,
vem vet vad som kan dyka upp här.
Har ju trotts allt ett liv utanför mitt jobb! ;)

Ha det bra så länge så hörs vi snart igen!


Följ mig även på instagram  -  aericsson91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0