hujeda mig

oj oj, har vart tomt här ett tag, IGEN! whooops..

Idag har jag iaf hoppat in och jobbar extra på Cervera (praktikplats)
Det gick väl bra, :o typ.. Kändes som att man kan mer när man e där och
praktiserar, idag kände jag mig lite vilsen och okunnig men va fan nee,
tror det gick bättre än vad det kändes som, Ulrika sa att det va bra iaf
och tur att jag va där så nån hjälp måste jag ju ha vart iaf :)

Nu e jag super trött men är nyduschad och slappar lite framför datan innan jag
ska göra mig iordning inför kvällen. Jag och min kärlek ska nämligen ut och äta
middag för att fira i förskott att jag fyller 20 år imorgon. Kul att man fyller systemet
när själva systemet är stängt. Aja, sånt man får ta. Om inte annat får jag väl springa
dit på måndag innan skolan bara för att ;) haha, nerå får väl hålla mig tills nästa helg.

Nee, undrar om man ska lägga sig och blunda en liten stund innan det e dags.
Ha det så bra så hörs vi förhoppningsvis snart igen. Puss




ps, i love my baby more then words can say




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0