slö söndag

Vill börja med att tacka för igår folket som jag spenderade kvällen med, skoj!


Idag har mjukisar vaart på all day long, sköönt!
Vaknade vid 11 nån gång, laddade ner en film som Fanny tipsade
mig om, Burlesque med Christina Aguilera i huvudrollen, mycket bra film :)
Sedan har jag bara slappat, pluggat och städat lite.

Till middagen kom moster med man hem till oss, efter maten blev det kaffe
och lite prat, när dom åkte hem satte vi igång att färga mitt hår som jag förövrigt
ska ta ut om ca 10 minuter :) hoppas hoppas hoppas..

När det är klart så är det bara att packa väskan och bege sig till min kärlek
för att kolla på solsidan och mysa lite gran.

Skola imorgon igen, men något posetivt med imorgon är att jag ska på inskolning
på restaurang forsen :) jobba jobba jobba, äntligen! har haft lite av jobb abstinens
nu under en tid, ska bli skönt att få börja lite igen :)


Aja, nu tackar jag för mig. Ha det så bra tills nästa gång :)
Puuuuuusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0