Bye bye sweden

Imorgon natt lyfter vi :) Jag, älskling, Matilda och Pontus beger oss till Turkiet
i en vecka men all inclusive, såååå nice :)

Har resfeber, kvällen har jag spenderat med att packa i resväskan, packa ur,
packa i och åter igen packat ur. Ska det vara så jävla svårt!? Man vill inte ha med
sig för lite och man vill absolut inte ha med sig för mycket för man vill ju handla
med sig hem också.. ååh, blir galen! Mamma får hjälpa mig att checka av det
mest nödvändiga imorgon så allt blir bra :)

Har längtat så länge efter att få åka iväg ett tag och nu äntligen..
Man skulle kunna säga att det är väldigt lägligt att åka bort nu också
för just nu har jag kommit till en punkt i mitt liv när allt bara e för mycket!
Ska bli skönt att få spendera en hel vecka med min underbara älskling
i en annan miljö än här hemma i Oxelösund/Nyköping.. Usch, kommer
ju inte vilja åka hem igen nästa söndag!

Just nu ligger jag här i sängen och väntar på att hjärtat mitt ska komma hem
så att vi kan mysa och varva ner lite innan stressen sätter igång imorgon igen
när det sista ska fixas inför resan, växla pengar, införskaffa nödvändiga tabletter
och lite annat bra att ha med sig.

Kankse slänger in ett inlägg under resan men om inte så berättar jag allt
när jag är hemma igen. Hoppas ni har det bra här hemma i kalla Sverige. PUUUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0