sjuk

igår blev jag hemskickad från praktiken..
jag har feber, ont i halsen och är tok förskyld idag har jag legat
nerbäddad hela dagen, kollat på film, snytit mig, käkat halstabletter,
druckit tee och bett om att få bli frisk, men det fungerade tydligen inte
så nu ska jag göra ett nytt försök.. hoppas,hoppas!

för övrigt så kommer yolanda be cool till o´learys / volym imorgon (fredag 17/11)
hoppas ni har köpt biljetter eller att ni bestämmer er för att komma för
då blir det drag kan jag lova er, så passa på att köp biljetter.
Biljetter kan du köpa på o´learys för 120 kr !!



aja, nu ska jag knarka halstabletter, ha det bra
och hoppas vi ses imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0