Wonderful


                       Du och jag, precis som det ska va

Igår var jag och min kärlek i underbara Stockholm,
vi fick skjuts upp av Rasmus föräldrar som skulle till
sina vänner i Kista så då passade vi på att gå en sväng
i gallerian, åt lucnh och betämde oss snabbt för att åka in
till stan. Vi letade upp en biograf, ville kolla på nya
harry potter filmen men det visade sig att det var sslutsålt
i hela Stockholm så vi gick först runt lite på stan och sen
gick vi i gamla stan, super mysigt trots det gråa duggande
vädret. Vi gick in på vad såg ut att vara en mysig liten
restaurang/pub men när vi hade beställt ett varit glas
så sa dem att vi fick sätta oss på nedervåningen, vilket
inte alls var lika mysigt som övervåningen. Typ en
medeltida fängelsehåla :o lite scary fatist, tur att jag
hade baby med mig :) hehe..

Sen gick vi vidare, gick in på olearys och kollade på
liverpol matchen och drack en öl och sen vidare mot
medborarplatsen. Precis innan vi var framme gick vi
in på en restaurang och åt middag och drack lite gott :)
Det var faktist ett jättemysigt ställe och trevlig personal.
Framme på medborgarplatsen gick vi till Chill och satte
oss och tog en öl, det levde verkligen upp till sitt namn
och det var en super skön autmosvär där inne, verkligen
jätte mysigt. Där satt vi och pratade och bara hade det bra.

Vi hade funderingar på att gå ut på en club först men ångrade
oss och bestämde oss för att åka hem till rasmus syster istället
där vi skulle spendera natten. Satte oss på pendeln och väl
hemma satt vi och pratade och skrattade åt youtube klipp :D

Nu är jag hemma efter en super lyckad helg och som
ska avslutas med bio, den nya harry potter :)

Ha det så bra mina vänner, puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0