studiedag

Idag hade hela nyköpings gymnasium studiedag, vissa ser det som
"yes, en ledig dag" men njaa, vet inte jag hade sjukt mycket att plugga
och var galet stressad över det, klockan ett satt jag och Anna på bussen
in till stan för att sätta oss på latte och plugga men blev det nogåt plugg där?
Hmm, nee blev ju inte det. Johanna och Sanna joinade också så då kaklade vi
på allt mer :) när jag blev lämnad själv en stund pga av olika anledningar så
öppnade jag datorn och boken. Började på en uppgift i psykologi som jag sedan
avslutade lika sanbbt när Sanna kom tillbaka. Aja, trevligt hade vi i alla fall!

Nu sitter jag hemma och mår lite bättre med mig själv för jag har precis skrivit
klart uppgiften jag började på tidigare idag på latte. Men sen mår jag ju fortfarande
lite dåligt över att jag skulle ha gjort ca 1000 uppgifter till. Ska nog ta mig an en till
nu i alla fall sen får jag se om min konsentration och motivation håller för ännu en
uppgift. Det är helt sjukt att man egentilgen har så mycket att göra med finner varken
tid eller motivation för att göra det.

Senare blir det hollywoodfruar, paradise hotell, mys med älskling och sova för
imorgon väntar en skoldag som börjar extra tidigt för att förbereda en del inför
UFmässan på lördag som jag hoppas kommer vara rolig och givande.

Tack och hej, hörs snart igen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0