long time no see

älskar låten: Nelly-just a dream


Har inte skrivit här på sjukt länge nu, har liksom inte tänkt så mycket på det
eller så har jag inte haft någonting vettigt att skriva..
Livet rullar på som vanligt, med lite motgångar här och framgångar där.
Jag går i skolan, praktiserar, försöker plugga så mycket som möjligt och
jobbar hela helgerna! Íbland vill jag bara släppa allt och försvinna men
sen har jag också stunder då jag känner att jag inte ska klaga och vara
nöjd med det jag har. Och jaa, jag är nöjd med det jag har. Jag har en underbar
familj, pojkvänn, vänner, jag har ett roligt jobb och jag får en utbildning.

För att inte låta som en depprimerad pensionär så kan jag berätta att
på luchen idag så gick jag och köpte mig en vinterjacka på vero moda,
har betällt en annan också men gud vet när den kommer så jag
var ju tvungen att ha en så länge.

Nee nu måste jag lägga huvudet i böckerna, ha det så bra.
Ska försöka skriva oftare! Puss,puss

Kommentarer
Postat av: mommo

skönt att se dig här igen:) trodde du glömt bort din sida gumman...bra att du köpt dig en varm jacka. Kramen från mig..

2010-11-11 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0