its a bad day, its a good day

Idag gick bussen från tessinskolan klockan 08.30 för andra -och tredje års
elever på handelsgymnasiet till Eskiltuna för att delta i ung handels dag.
Där satt vi och lyssna på en hel rad intressanta föreläsningar och tog
åt oss av deras berättelser och kunskaper. Det var inspererande och
spännande och har gett en mycket att tänka på. Intressant...

Sov hela vägen dit och hela vägen hem, väl hemma hämtade rikard
upp mig och anna så åkte vi och åt kycklingrulle,kycklingrulle, ååhhh kycklingrulle ;D haha
Sen blev det en sväng förbi coop för att köpa godis och nu sitter jag här i min säng,
böckerna uppslagna men finner ingen som helst motivation att titta i dem, det
är förmycket som snurrar i min skalle. Har massor att hinna med men har ingen lust
till det. Känns piss, vill men orkar liksom inte så tänkte att jag skriver av mig lite
och gör sen ett nytt försök med böckerna, fiende!

Idag fick jag lite tråkiga nyheter men jag tar saker väldigt hårt för stunden och
tar väldigt illa vid mig på en gång, brusar upp mig och får lite av ett frispel i huvet
men med lite tid så lägger det sig och jag accepterar och försöker låta ämnet vara.
Jag kommer att vara ledsen om det nu blir så men som sagt det kommer flera sådana
tillfällen, är ju liksom inte sista gången någonsin!

Trots allt detta så är det här en helt underbar dag som har inträffat varje månad nu
i 18 månader, nämligen Amanda och Rasmus dag. Det här med att tjata om månader
börjar kännas lite jobbigt och nu får man kankse börja tagga ner med det och bara
prata årsvis :) men för sista gången: jag och älskling har 18 månader idag och
min kälek för honom växr sig bara starkare för varje dag som går och jag kan inte
tänka mig ett liv utan honom vid min sida. Everything i do, i do it for him!


always and forever on...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0