in case you didn´t know..

you mean everything too me and i never let you go!



Nationella i svenska idag, skriftligt. Hoppas att det gick bra,
det kändes helt okej i alla fall! Så hoppas,hoppas,hoppas.

Veckorna går så himla fort tycker jag, man hinner ju knappt med.
Skola måndagar och tisdagar, praktik onsdagar och torsdagar, skola (UF hela dagen)
på fredagar, jobbar fredagar,lördagar och söndagar. Sen hinna plugga
på det också, oj oj! Men det går, måste dock ta en dag nån gång ibland och
hinna andas ut också, typ släppa allt s man orkar med nya friska tag..

Nu ligger jag är i min säng, ska snart hoppa in i duschen sen lägga
mig och kolla på någon film och försöka sova tidigt för imorgon
väntar praktiken och då vill jag vara utvilad och pigg. Sen på kvällen
så ska vi ha filmkväll / mys hemma hos systrarna Cangren så då
vill man ju också gärna kunna hålla sig vaken :)

Är jätte sugen på vin, skulle vara grymt gott men är ledig på
lördag och söndag så på lördag ska man väl kunna unna sig
ett glas eller två, muuums! :)

Förövrigt så kommer älskade saknade Anna Holm hem
från England idag :) äntligen, har saknat henne!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0