I can´t get enough

veckans låt: like G6 - far east movement
guuud, kan inte sluta lyssna...



Skoldagen rullade på bra, fick en del gjort och en del saker ogjorda, haha.
Skämtosido ;D Efter skolan åkte jag ner på stan och fikade med sanna
och johanna, myspys like always :)

Nu är jag hemma, nyduschad, ska plugga psykosocialt arbete och
psykologi, pallar inte men det är bara att ta sig i kragen och göra skiten.
Klockan sju ska mamma ha ljusparty hemma så tänkte vara med där
sen blir det sussa kudden så man är pigg och glad imorgon för då väntar
ännu en skoldag och sen jobb efter det 16-24. Money money, me like it!

Förövrigt så gjorde jag nya inköp till garderoben idag från gina tricot,
det blev en skjorta, en sjal och underkläder som förövrigt var gulliga
röda med texten "all i want for x-mas is you" , ett par lila med texten
"you and me are ment to be" hihi

Aja nog pladdrat för mig, ha det så bra. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0