hela dan, varje dag

Är vekligen super trött hela tiden, förstår inte vad det är för fel..

Idag har jag haft praktik, spännande tänker ni. Jag har plockat upp varor
som varje gång jag har praktik men idag har det också vart mycket folk i
butiken så jag har hjälpt en del kunder också, slagit i en massa paket
har jag också gjort, svårt men roligt när man lyckas få dem riktigt fina :) hehe.
Lunchade tillsammans med Maria idag, det var mysigt. Man får ta vara på tiderna
man får med sina vänner, känns som man aldrig hinner träffa någon förutom mina
tjejor som jag nästan har daglig fikarutin med ;) kärlek!

Efter praktiken drack jag en snabbkaffe med Matilda och Felizia medan jag väntade
på bussen, en 15 minuters sen buss satt jag på och älskling klev på för vårt stop
var frösäng för att åka till Anna-Lena Anna, Tuva och Noah där vi skulle bli bjudna
på pepparkakor och glögg :) Men först köpte vi en varsin pizza för ingen av oss hade
ätit någon mat, proppmätt som man var så smällde man i sig lite pepparkakor i alla fall :) 
Alltid lika mysigt att träffa mina underbara småsyskon, synd bara att det händer ganska
sällan med tanke på skola och allt annat runt om kring. Ska försöka bättra mig för 
jag älskar de små liven och vill spendera mer tid tillsammans med dem!

 

 








Här har vi tuffingen Noah <3
Hade tyvärr ingen bild på Tuva på den här datorn.


Nu sitter jag här nyduschad i morgonrocken och ska kolla på dagens avsnitt av
paradise hotell på webben tänkte jag. Sen ska jag ner till älskling och sova för
imorgon väntar en lång dag i skolan sedan några få timmars break innan jobbet!

ha det så bra, skriver igen när jag kan :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0