hard work work..

Idag for alla treor på tessinskolan ivåg med bussar mot Stockholm
för att gå runt på en mindre rolig mässa, nämligen saco mässan.
Det hade räckt med en timma ungefär men nej då, vi va där i fyra timmar!
Väl hemma efter långa bussresor för att komma fram till Oxelösund, kissnödig
så har jag äntligen fått tömma partyblåsan och duschat, nu sitter jag med
morgonock i sängen och funderar på att lägga mig och sova en stund för 
sen hade jag hoppats på nån god mat innan jag bege mig in till jobbet.

Förövrigt så ska jag vara ledig imorgon, underbart! Känns som evigheter sen.
Då ska jag och min älskade pojkvänn åka upp till Stockolm, gå på stan, äta
middag, gå på bio och bara ha det allmänt mysigt. Längtar!!

Nehe, en cigg på det här. Ha det så bra, hör av mig igen efter helgen :)

Kommentarer
Postat av: mommo

Va härligt för dig gumman, att du får ha ledigt å roa dig...Kramen från mommo...

2010-11-19 @ 17:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0