aaah, mmmmm

tja tja bloggen.. jag typ sitter här i mitt rum, mmm..
nee fan det här håller inte!

vaknade upp brevid hjärtat, klockan va halv tre, whooot..
åt frukost sen in i duschen.. människa igen som man är
så ska jag gå till affären i regnet :( buhuu.

börjar jobba klockan nio ikväll, skönt och segt på samma gång.
skönt för att jag inte började klockan tolv i morse och segt
för att man måste gå en hel dag och vänta på att åka
till jobbet.. aja, så ere! Wihte party weekend @ volym,
vi ses i lilla baren på partygolvet (lilla dansgolvet) hehe..

Aja, på med kläderna och ut i regnet.. Vi hörs kära vänner
ha det så bra, PUSS

Kommentarer
Postat av: mommo

Puss puss :)

2010-11-17 @ 18:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0