yes, yes, yes

Nu blev jag glad för älsklingen ska komma hit :) Jippie..
Älskar när man har ställt in sig på något negativt så
blir det helt plötsligt posetivt :) Hehe, älskar det!

Så snart kommer han, mannen i mitt liv, min lilla gosboll :)
Kommer sova gott inatt, så skönt.. Hehe,

Måste nog dock gå upp med honom imorgon för han har nationella halv nio
och jag har egentligen sovmorgon till tio, men är rädd att om jag ligger kvar så
blir han nog också frestad till det, men ändå inte eftersom att det gäller
nationella, äsch, får se imorgon hur det blir :)

Ser fram emot helgen också, ska tydligen inte jobba nått på Olarys eftersom att
jag har skrivigt och sagt att jag kan jobba både fredag och lördag men inte fått något
svar på om dom behöver mig eller inte. På lördag blir det i alla fall parmiddag
med Anna och Rikard :) Får se vad det bjuds på, Hehe. Sen ska jag jobba
med Sanna på Latte på söndag, alltid lika givande :) Haha, söndagar är så roliga! :)

Aja, ville bara skriva av mig lite innan han kom hit :)
Ha det så bra, PUSS och god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0