värme

Gud va varmt det har vart idag.. Oj,oj!
På idrotten gick vi en promenad på hamnpromenaden,
stannade vid en brygga och la oss och solade, tok varmt..
Sen blev det i och för sig molnigt, men fortfarande jätte
varmt, dock så blev det ju väldigt kvavt, ett tag kändes
det till och med tungt att andas.. Efter skolan så gick
jag ner på stan och träffade Johanna på latte..
Käkade och snackade lite, sen kom också Anna och
joinade :) trevligt som vanligt med tjejorna..

Vid sex när älskling slutade jobbet så gick jag och mötte
honom vid hamnen sen gick vi till bussen och nu e jag
äntligen hemma, drog på mig en stor tröja bara, värmen
dödar mig idag.. Men man ska inte klaga på värmen, fy Amanda!
Det har vart så sjukt kallt hela året så skönt att sommaren är
på väg nu i alla fall.. Hehe!

Oj oj i helgen blir det mycket jobb också..
Ska jobba från elva på förmiddagen till fem på eftermiddagen
på Latte sen klockan nio på kvällen börjar jag på Olearys och
slutar halv tre på natten sen hem och sova några timmar
för klockan elva till fem är det jobb på söndagen igen..
Undrar hur det kommer gå, jag kommer nog va helt död
på söndag kväll när jag kommer hem!

Nu ska jag försöka plugga lite turism som ska in på torsdag,
vet dock inte vart mitt usb minne har tagit vägen :/ orkar inte
göra om dom där uppgifterna, vet inte ens om jag har papprena
kvar till dom.. Hoppas det i alla fall!

Ne nu ska jag göra lite nytta, ha det så bra :) PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0