Party mode

Igår blev det utgång med Carina :) Mycket trevligt..
Idag klockan elva så gick jag hem till Gabriella där det bjöds
på frukost, sen kom Maria då satte vi igång med att göra våran
PP till våran redovisning om england på måndag. Skönt att
vara klara med den :) hehe..

När vi var klara gick jag förbi latte en sväng och fikade med
Sanna och Johan, satt dock bara i ca 45 minuter sen tog jag
bussen hem, hoppade in i duschen och sen gick jag och Hampus
mot frösäng, hem till Anna-Lena, Tuva och Noha.. Där bjöds det
på tacorullar och glass till efterrätt, super gott :)
Det var mycket trevligt att vara det, hoppas det kommer att
ske oftare i fortsättningen :) Hehe.. Saknar dom så mycket hela tiden!

Nu är jag hemma os älskling, har setat här i lite mer än en timma och
laddat musik tills imorgon, vi måste ju ha bra musik på Annas kalas :)
För övrigt så fyller Anna 18 år idag, grattis bästaste du! <3

Nu ska jag krypa ner brevid älskling som redan ligger och snarkar
i sängen hör jag.. Ska dock väcka honom nu också så han kan sova
med mig inatt i stället :) Måste ju vara utvilade så vi orkar kalaset :) Hehe.

Ha det så bra, kankse hinner slänga in ett inlägg imorgon.
Om inte så hör jag av mig under helgen :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0