orkar inte..

Jag orkar verkligen inte plugga, finner ingen motivation..
Usch,usch,usch jag har massa att göra men orkar fan inte!
Får väl åka till skolan tidigare imorgon och plugga om jag
inte får något gjort idag.. Men jag har ju faktist sovmorgon
till klockan tjugo över tolv imorgon, fett skönt ju, surt att mista den..
Hmm, får någ ta och ta mg i kragen och plugga även fast det tar
emot så in i helvete.. :/

Idag är det svenska hollywoodfruar :) Hehe, fett bra.. Längtar!
Ska inte få sova med bby idag, båda har plugg att göra, :( It sucks!

Känns som att allt jag gör är att klaga här, klagoblogg kankse man skulle
kalla det? Hmm, ah kankse.. Nee, måste skärpa till mig nu!

Långhelg kommer ju upp nu också, roligt :)
Hoppas att jag kommer få jobba lite mer då, typ onsdag..
Sen på fredag äre fest för då har anna gumman fyllt 18 år
så då ska det firas med kalas :) Hehe, kommer bli as bra!
Ni kan ju få kalla mig för festfixarn om ni vill? Hehe..
Idag har jag ju lixsom skrivigt inbjudningslista och lista
över lekarna :) Åååhh längtar tills fredag!!

Nu ska jag röka sen plugga lite, ha det bra! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0