mys

Idag skola sen efter det blev det latte med Rasmus, Anna och Sanna,
efter ett tag kom Rikard. Vi satt där ett tag och snackade sen gick vi
mot bilen och åkte hem. Jag och baby gick hem till honom, han spelade
i typ två timmar och jag slappade framför tvn i sängen :)
Sen gick vi hem hit, jag åt mat och nu håller vi på att ladda
avsnitt av solsidan, vi ska bara mysa :) Skönt!

Imorgon får man sova ut också, ska bli skönt..
Känns som om man har vart helt död hela veckan,
om vädret tillåter så blir det kankse en sväng på
oxelömarknad också, kankse ska slå en pling
till mina underbara småsyskon och kolla om dom
kankse vill gå med oss en liten sväng :) Hihi..
Va länge sen som jag träffade dom och jag saknar dom massa!

Känns as skönt för nu i helgen ska jag bara jobba på Latte på
söndag för dom på olarys har inte svarat på om jag ska jobba
när jag har skrivigt och frågat och de har inte hört av sig till mig
så antar att jag är ledig :) Hehe..

Men nu ska jag kolla facebook och sen blire solsidan med bästaste! <3
Ha det så bra, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0