love day

1 år med älsklingen idag :) <3
Är lyckligare än jag någonsin har vart,
varje dag är underbar om du finns i närheten!
Kärleken till dig gör mig stark, du är den som
gör att jag orkar varje dag. Vill aldrig vara utan dig..
Jag älskar dig Rasmus Tobias Burvall !

 


Va länge sen som jag skrev också, beror på att jag har haft fullt upp..
Jag har jobbat massa, festat, pluggat och försökt umgås med vänner och
älsklingen så mycket som möjligt.. Oj,oj det e inte lätt att vara en hårt
arbetande kvinna med behov som måste uppfyllas!

Hela den här veckan har jag också sjukt mycket plugg som ska göras
men jag vet inte hur jag ska klara av att göra allt för jag har inte jävla
Word på min data och det funkar inte att ladda ner :( illa som fan..
Vet inte heller vad jag ska börja med för det e för mycket att göra!

Jag har precis vart på en promenad med mammsen, gick fram och tillbaka till affären.
Va tvungen att köpa cigaretter och gottis tills ikväll!
Senare kommer älskling hit och då ska vi mysa :) Kolla på film och äta gottis..

Har sovmorgon till tjugo över tolv imorgon också skönt!
Men borde kankse åka till skolan tidigt och plugga? Hmm, får se hur
man känner imorgonbitti när det kommer till kritan.

Aja, nu ska jag försöka få nått gjort, ha det bra. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0