ledig lördag

Igår efter skolan så satt jag på latte med sanna och anna,
när älskling slutade jobbet vid sex så gick vi och mötte honom
sen tog vi bussen mot Oxelösund. Jag och Sanna gick hem till mig
och Rasmus gick hem till sig, vid åtta tiden tog vi bussen till Oskar
där dom satt och grillade. Åkte hem igen vid halv elva och sussade.

Idag sov vi ända till halv ett, så skönt :)
Sen gick vi upp ochy pluggade, vi gjorde Rasmus
psykologiläxa, har tagit nårga pauser för det va sjukt
mycket som man skulle göra men snart e den klar i alla fall.
Nu ska vi ner till affären sen hem till mamma och hämta mina
jobbkläder tills imorgon när det blir jobb på latte med Sanna.

Ikväll blir det att mysa till en film och bara ta det lungt,
älskar helger som denna. :) Hehe.

Ska bättra mig på att uppdatera, ha det så bra. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0