jaha..

Har jätte tråkigt... Vad ska man göra? Trött är jag också, hmm!
Vill vara med Rasmus ju, men han har massa plugg.

Idag gick jag tillbaka till retoriken som jag inte har vart på på hela
läsåret för att jag inte fick byta från den, blev så arg så jag slutade
att gå på den, mycket dumt av mig.. Pratade med min lärare och frågade
om det fanns nått jag kunde göra för att slippa ett streck i betyg, :( vill inte
ha streck för då kommer jag inte få ett slutbetyg.. Vill iaf ha ett IG! My good va dum jag är!

Efter skolan blev det fika på Latte med Sanna, Johan och Anna..
Fick skjuts hem av Anna och Rikard, åkte hem till Ramsus och hämtade
mina saker för jag kommer inte få sova med honom inatt, buhuu :(
Sen gick jag hem och städade köket åt mammsen, sen kom morbror
hit, vi käkade mat och nu ska han fixa min dator :) Äntligen!! Wiiie..

Vet inte vad jag ska hitta på ikväll, är as trött men samtidigt så
är jag pigg, jätte jobbigt!! Hmm..

Idag har jag och Anna också lagt upp lite planer inför kommande framtid ;D Haha..
Hoppas, hoppas, hoppas!!!!

Nu ska jag inte ta upp er tid mer med en massa struntprat.
Kanske skriver någonting sen :) Ha det så bra, nu ska jag kolla
på halv åtta hos mig :) Hehe, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0