händelserik dag

På öfa lektionen idag så fick vi reda på vart vi ska utföra vår
praktik under årskurs tre. Jag och tre till ska ut till skavsta på
fredag för att dem vill ha en liten intervju med oss innan dem
bestämmer vilka dem vill ha där som praktikanter.
Hoppas, hoppas, hoppas!!

Efter skolan gick jag och älskling först till fiskeaffären för
han skulle kolla lite priser på grejer som han behöver.
Sen mötte vi upp Anna och tog en promenad ner till stan.
Väl nere på stan mötte vi Sanna, vi gick allihoppa till
Caffe Latte för att hälsa på Johanna och äta glass :) Gott..

När jag och älskling åkte hem till Oxelösund så va det bara hem
och byta om, sen blev vi upphämtade av Pontus och Matilda och
då begav vi oss till ramdalen för älskling och Pontus skulle ha
korpen match, dem vann! Mycket duktiga :)

När jag kom hem stod mamma vid grillen ;) Lajk it.
Vi åt middag, bara hon och jag, mysigt! Sen chillade jag
framför tvn ett tag, sen packa och ner till älsklingen.

Nu har vi precis ätit kvällsmat och rökt kvälls cigaretten.
Älskling ska plugga lite och sen ska vi sussa :)

Sovmorgon till tjugo över tolv imorgon, skönt..
Men ha det så bra allihoppa, PUSS

P.s i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0