fy amanda inte skriva i sin blogg

Usch, nu va det länge sen igen.. Men jag har fortfarande ingen egen dator. Buhuu :(
Min morbror ska komma hit imorgon och kolla om han kan fixa den, :)

Idag blev jag väckt två timmar tidigare än vad jag skulle ha gått upp pga att dom
som ska renovera vårat badrum kom hit och livade.. Stackars mig!!
Hade idrott, jag och anna gick promenad, eller rättare sagt vi gick till affären och
köpte kakor och hallonsoda, satte oss i parken och smaskade :)
Sen hade vi info layout och sen hade jag utvecklingssamtal.. Det gick bra!

Efter skolan blev det huldas med Cicci, Johanna och Anna, mysigt :)
Sen åkte jag hem, skulle plugga men satte igång att rensa, damma
och damsuga i mitt rum istället, så nu e det rent och snyggt! Amanda duktig..

Aso jag blir så sjukt deprimerad för jag har verkligen inga pengar och det e så mycket på gång just nu,
Anna fyller liksom 18 år nästa vecka, vill ju köpa något till henne och så måste man ju ha dricka också.
Veckan efter så ska Carro och Phille ha 18 års fest på skepsbron så det kostar ju det med.
Plus att imorgon kommer min räkning på ca 2500 kr ;o uuuussssssscccch!
Vill bara lägga mig i ide tills lönen kommer! Eller ännu bättre, skattepengarna!

Nu ska jag snart gå ner till Bby, kolla på DH och mysa.
Imorgon ska jag på jobbskugga, jag ska vara med Carro på Kappahl, får se hur det är..
Aja, nu ska jag gå.. Ha det så bra :) Hörs snart igen, PUSS
Förövrigt så älskar jag min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0