Eenie Meenie

Försov mig imorse, skulle gått upp tjugo över nio men hade råkat stänga
av väckarklockan så jag vaknade upp i panik tio i tio och min buss
till jobbet går tjugo över tio ;o tur att jag hann i alla fall..
Jobbat med Sanna idag, alltid lika trevligt :) <3

Nu har jag precis duschat, ska platta håret och sen
gå gå ner till älsklingen, imorgon är det skola igen..
Den här helgen har gått super fort verkligen men vi går
ju bara tre dagar den här veckan, såå skönt :)
Inte lika skönt bara att jag har ett prov och ska
göra en argumenterande uppsatts på onsdag :/ usch,
detta innebär ju massa plugg för amandas del :( buhuuu!

Föresten så e jag jätte avundsjuk på alla som drar på
studentkryssningen idag, Maria m.fl var förbi på
Latte timmen innan bussen gick och var as taggade,
fan, jag vill också, men nästa år e det min tur :) Hehe..

Aja, nu ska jag platta håret, ha det så bra.
Vi hörs imorgon igen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0