ne, jag har inte dött

har bara haft så himla mycket för mig ;)

jaha, då va man 19 år, känns ju helt okej.. bara en lång väntan tills 20!
i fredags var mina vänner fanny och anna super gulliga, dom
hade fixat ihop en liten supricedag till mig ;D
först åkte vi och solade, sen hem till anna och bastade och drack öl.
sen blev det ansiktsmask, morötter och dipp.
efter det blev det att duscha och göra sig iordning
för sen kom rikard och hämtade oss, och skjusade oss
in till OT där dom bjöd mig på plankstek :) muuuuuummmmss!
det var en toppen dag :) tack tjejer

på min dag vaknade jag upp brevid Bby, gjorde mig iordning inför work
på vägen till bussen gick vi hem till rasmus så jag fick min present :)
jag fick ett hjärthalsband och ett brythjärta, vilket rasmus ska ha ena halvan,
han e så söt och den bästa jag vet. min prins äger!
jobb med johanna och sanna sen hem till dom och duscha och
gjorde oss iordning inför kvällen.. förfesten bjöd på melodifestivalen,
alkohol och ett grymt sällskap. Nån viss liten donna blev för full och
kunde dock inte föla med ut men jag, rasmus, kristin och amanda
fick skjuts av armend ner till tellus och jag och rasmus gick in och
träffade mamma och pia, dansade lite och drack en var sin cider.
sen fortsatte vi till volym där malin med flera va :) toppen!
jag och Bby gick väll hem vid halv två tiden, sov hos johanna och sanna.

i morse var det morgonmöte som gällde för att gå igenom gårdagen ;)
sen begav sig jag och sanna till jobbet, det var inte roligt att jobba idag
kan jag upplysa er om, har vart super seg hela dagen, men det e smällar man får ta!

nu har jag i alla fall ätit och duschat, sen kommer Bby och så ska vi fika,
vi har inte firat mig hemma än så det får bli en liten kvällsfika.
aja, nu orkar jag inte skriva mer men tack alla för en toppen helg :) puss på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0