matkoma!

idag ringde klockan vid tio men jag och Bby jåg kvar och drog oss
till ca elva, gick upp och åt frukost och sedan blev det en promenad.
sen gick vi till ramdalen och solade, så jävla skönt.
vi gick tillbaka hit och mina småsyskon var här, mysigt!
sedan kom också farmor,farfar,farbror och kusiner hit,
vi firade nämligen mig och far idag :) trevligt..

spelade chicago med stoffe, men jag loosade typ 6 gånger i rad.
svid typ sex gick vi ner till ramdalen för att kolla på johan
när han hade innebandy match. dom förlorade men han var
i alla fall skit duktig, borde få spela med lite bättre spelare..

när vi kom hem därifrån lagade jag och stoffe mat, det va as
gott men nu har jag sån jävla matkoma så det finns fan inte!

snart kommer min kära rasmus hit, det blir mys för hela slanten :) looove it!

imorgon ska jag jobba och sen kommer cicci hit :)
vet inte vad vi ska hitta på, men nått blire nog..
hon ska ta med klipps så jag kan sätta det på mitt löshår
och börja använda det, sååå nice! ;D

aja, nu ska jag typ dö av mätthet! vi hörs, puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0