in england / dag 6

idag har vi gjort vår första riktiga praktikdag, det va väl helt okej..
på morgonen fick vi gå en kurs i hur deras service sköts typ, det va
typ precis som hemma i sverige så det va lite jobbigt att lyssna på,
plus att jag va skit trött också, kändes typ som jag låg i koma! haha..
efter kursen så fick vi va på lagret och packa upp och sortera skor,
as seeeeegt.. men,men! haha.. på lunchen gick vi till mc´donalds och
käkade, vilket det kommer bli mer av, kommer aldrig mer vilja äta det
när jag kommer hem härifrån! usssch.. efter lunch så fick vi vara nere
på dammode avdelningen och plocka bland kläderna, typ hänga i
storleksordning och så.. aja, det e helt okej i alla fall..

efter jobbet gick vi och köpte converse, vita :) sen gick
vi runt lite mer och kollade, letade en studentklänning till
carro men fann dock ingen! sen gick vi hemåt men stanade
på vägen och käkade thaimat :) mums..

nu sitter vi här och datanördar som vi gör varje kväll ;) haha..
ska gå och lägga mig vid typ nio idag, måste få sova ut lite.
känner av att man inte har sovit så mycket sen vi kom hit, så det behövs!
imorgon är det praktik igen, undar vad vi kommer få göra då..

aja, ha det så bra så skriver jag imorgon igen ;) PUSS

ps. saknar min prins så otroligt mycket! <3

dagens inköp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0