in england / dag 4

idag var vi i London, shopping :)
vi var lite halvsega efter gårdagen så det var inte
speciellt mycket fart i oss inte. men lite hittade vi i alla fall.

nu sitter vi och gör oss iordning och förfestar lite inför kvällen.

dagen har i övrigt vart bra förutom en sak..
förstår inte varför, vill veta varför.. :( men hoppas det löser sig
vi är starkare än så här? när jag kollar framåt i tiden ser jag bara dig!
jag älskar dig!!!!

aja, ha en bra kväll så hörs vi imorgon! PUSS


lite bilder av dagens shopping

till mig:

  • två klänningar
  • två set med bh+trosa (vitt och gult)
  • ett par spettstrosor
  • ett par marinblå "sommarbyxor"
  • två par skor
  • en väska (matchande till ena paret av skorna)
  • fotledskejda
  • örhängen
  • nagelfil

Till andra:



en marinblå skjorta till älskling
och två tröjor till lillasyster

hoppas dom kommer gilla det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0