in engalnd /dag 7

praktiken idag var huuur tråkig som helst.. vi gjorde typ ingenting,
gick bara och plockade bland kläder hela dagen.. sen tog vi en hel del
mer och längre raster än vi får.. men det känns som att det ändå är ingen som bryr sig.
dom säger inte åt oss någonting vi kan göra, så vi bara lallar runt och plockar med kläder!
när vi slutade drog vi till subway och köpte middag som vi tog med oss hit för att
äta för vi orkade inte gå ut och käka idag.. vi e as trötta !!

nu sitter vi alla fyra på mitt och carros rum med varsina datorer och nördar!
vi sitter och skrattar åt typ allt och ingenting, eller joo!
carro sökte på bajs på spotify och då kom det upp:
moroten och nånting: bajs i bastun (eller nått)
vi andra was like: what a fuck? medans maria började sjunga
med lite tyst.. då brast vi alla ut i asgarv och hade lite svårt att sluta.
men klick, så slutade alla och fortsatte nörda vid sin egen dator!
haha, aja thats life.. vi e konstiga..

och jag hatar att det luktar avgaser från gatan i vårt rum, det e kvavt
och jag hatar detta jävla regn! usssch, börjar bli förkyld också :(
vill hem till älskade sverige och min älskade rasmus!! <3
saknar honom som fan, det e jobbigt att inte kunna ses..

nu ska vi väl antagligen nörda ännu mer, men skriver nog god natt sen. PUSS

Kommentarer
Postat av: Fanny

ofta du inte har hört bajs i bastun förut , hahahaa!!

2010-03-31 @ 14:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0