ha ha ha

my gooood, skrattretande!!
aja, whatever..

pluggade precis lite men facebook och bloggen lockade mer :)
känns som att jag har massa i skolan att göra och lämna in nu
innan jag åker, det e fan inte länge kvar nu.
jag kommer vara borta i tre och en halv vecka, aso fattar ni
hur länge det är ;o helt sjukt.. men hoppas att det kommer
bli bra i england, har ju i alla fall fint sällskap :) hehe..
kommer sakna rasmus så sjukt mycket bara, my good, kommer
sakna sönder mig.. men det kommer bli as skönt att ses sen igen
när man kommer hem, som att börja träffas på nytt typ ;o aaaah..
aso blir typ galen utan honom bara några dagar hemma, undrar hur detta
kommer att gå, ni kommer få höra en hel del tjat om det här på bloggen
men,men, what a fuck så ere! ;)

imorgon börjar jag skolan fem i två så ska ner och sola på morgonen, :) naaajs..
nu ska jag typ kolla på tv eller nått, e fan skit trött..

aja see ya bitches ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0