god natt

början på dagen har jag redan berättat om så efter det
så gick vi och mötte Gabriella och Maria när dom hade slutat sin
praktik, då gick vi och tog oss två smirnoff ice på pubben där
vi var igårkväll med (där vi också antagligen kommer att sitta fler kvällar) hehe..
aja iaf, sen gik vi och käka på pizza hut :) mums..
sen gick iaf Gabriella och Maria hem och jag och Carro gick
och letade efter nått Mysigt ställe och till sist hittade vi ett som hete Qube,
det var ganska mysigt :) där tog vi två till smirnoff ice var sen gick vi
tillbaka hit där vi bor, nu har jag precis duschat och känner mig lagom trött.
och imorgon börjar vår praktik, där ska vi vara klockan nio ;o my good!
aja, det e bara att se glad ut för det e bara imorgon sen e vi lediga under helgen :)

imorgon blir det Liquid :) party, hehe..

aja ska sussa strax, puss












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0