fy amanda,fy

nu var det så där sjukt länge sen igen som jag skrev..
aja, ska försöka bättra mig!

jobbat fredag, lördag och söndag.. oj,oj helt slut!

efter jobbet igår åkte jag hem och gjorde mig iordning
sen in till stan, hem till carl på förfest, :)
sen blev det utgång på volym, det va roooligt..
dem spelade bra musik, vilket var grymt!
när det stängdegick jag och mötte johanna så gick vi
hem till henne, väckte sanna, sen somnade vi.

idag mådde man ju lite si så där, men det e smällar man får ta.
bådejag och johanna va lite små sega idag på jobbet men
som tur var så va det inte så mycket kunder ;D haha

aja, nu sitter jag här i morgonrocken, redo för duschen.. efterlängtat!!
ska ner till baby sen och chilla, typ tv eller film :) looove it.
and love him, he makes me happy and he is the one :)

ha det bra, tjing

Kommentarer
Postat av: sanna

Hahaha, bäst ju ;) <3

2010-03-08 @ 22:16:40
URL: http://sanna.cangren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0