det va den helgen..

igår blev det jobb sen kom cicci och när vi skulle åka hem så
följde sanna oss till bussen, i nån veva kom vi i alla fall fram till
att vi inte bara kunde sitta inne så vi bestämde oss för att dricka
lite alkohol :) det va ganska lättfixat.. vi förade hemma hos
oskar och arvid :) tack grabbar.. vi tog bussen in till stan vid
kvart i tolv, gick hem till sanna och hämtade pengar, mötte upp rasmus,
jag och rasmus drog in en kort sväng på volym för att kolla läget
men gick ut typ lika snabbt som vi gick in, det var as mycket folk och
jag var super trött, vi gick och käkade pizza :) mackan som gick ut från
sitt första krog besök för att träffa cicci en stund fick inte komma in igen
för att vakterna tyckte att han var för full så han joinade :)
efter pizzan gick vi och köpte godis och därefter gick vi hem till sanna,
satt och snackade en stund sen sussa vi :) tack för gårdagen!
idag skulle man ju dock jobba men jag det var bara jag och sanna
som jobbade idag så det va najs som fan :)

nu har jag fixat med mitt löshår :) ätit tacos och duschat..
så nu ska jag platta håret, se hur det ser ut med löshår och sen
gå ner till baby och mysa lite innan vi ska sussa för imorgon
är det skola och jag och johan ska först till kappahl och intervjua
butikschefen där angående svinn... sen ska jag kankse åka och växla pengar
och senare på kvällen ska jag ta en kvällsfika med carro och maria :)

puss på det, ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0