älska solen

hoppas att det blir en lika fin och solig dag imorgon :)

idag började dagen bra, vaknade upp brevid mitt hjärta.
men jag vet inte vad det är som gör det men så fort jag kommer
till skolan så blir jag upprörd och typ sur, :/ vilket inte är bra
för utan mening så låter jag det gå ut över folk som inte
förtjänar det och för det ber jag om ursäkt :)
när vi äntligen slutade så tog jag, cicci och tanja bussen
till stan och gick till latte för att träffa sanna. där satt också
fanny, anna och rikard och hade matteverkstad ;o suck..
men de kom och satte oss vid oss så småning om :)

där satt jag till ca klockan halv sex, då blev det bussen hem,
käkade mat, har faktist pluggat lite också, kred till mig!! ;D
nu sitter jag här, väntar på att möörlin ska höra av sig så jag kan
gå upp dit och ta en cigg och snacka lite :)

hoppas också på att rasmus kommer till mig ikväll :)
har sovmorgon till 12.20 imrogon, sååååå nice!

ska träffa maria och gabriella imorgon också och fika,
för att vi ska lära känna varandra lite innan vi drar iväg till
england tillsammans, nu är det inte länge kvar och jag
e super nervös!! ;o men det kommer nog bli skit kul ;D
kommer dock att sakna ihjäl mig efter alla här hemma
och speciellt den där lilla krabaten som springer runt i mitt huvud
och tankar hela tiden, nämligen rasmus tobias burvall, mitt hjärta!

tjingeling, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0