varm dag

Dagen började vid elva då jag vaknade upp brevid
den personen som jag älskar mest av allt.
Vi såg att solen lyste så vi steg upp och dukade
upp med frukost på balkongen :) Gott.
Sen hoppade vi in i duschen och sen gick Rasmus
hem så han kunde göra sig iordning för han skulle
in till stan och vara med Martin.. Själv började jag
också att göra mig iordning i hopp om att malin skulle
höra av sig och det gjorde hon, :) hon hade precis vaknat
och skulle börja göra sig iordning hon med.. Vet inte riktigt
vad vi ska hitta på en sån här solig dag, kankse glass i hanmen.

Aja, nu ska jag sätta mig i solen tills Malin hör av sig.
ha det så bra och se till att njuta av solen nu.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0