vackra dag

Idag vaknade jag upp brevid Johanna..
Vid elva tiden kom Roberts pappa hit och skulle
kolla på kacklet som hade losnat i badrummet.
Sen drack vi kaffe och gjorde oss iordning.
Efter det gick vi ner på stan och mötte upp Fanny,
satte oss på latte och åt lunch :) Jag och Fanny tog
en sväng på stan, köpte ett par byxor och halsband
på rean, gillar när man gör bra kap ;) Hehe..

Nu sitter jag hemma hos Sanna, hon ska snart dra iväg
på bio så älsklingen ska komma hit så vi kan umgås lite
innan jag ska dra till jobbet. Ska jobba på Oléarys/volym
idag, det är reggaeton tema :) KOmmer nog bli skoj.
Om ni ska ut så kom dit så jag får lite att göra.
Ska även få mitt schema där inför sommaren idag också.

Aja, nu dka jag vänta tills Rasmus kommer. Ska kankse fetta
oss med pizza sen också, tjokisar ;) eller.. Haha!

Ha det så bra, hoppas ni har njutit av det fina vädret.. PUSS


Ps. jag älskar dig och dy betyder allt för mig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0