trött dag

Fast än jag hade sovmorgon idag så är jag super trött.
På idrotten gick vi en lång promenad, så lång att det började
göra ont i ryggen.. Efter skolan åkte jag och Anna ner på stan,
gick till latte och drack vanilj latte.. Efter en stund kom Johanna,
efter yttligare en halv timma ungefär så kom älsklingen också dit.
Vi satt kvar ett tag och sen gick vi upp på stan för att rasmus skulle
köpa studentpresent till sin kompis Martin som tar uppe i sthlm på
torsdag så rasmus åker dit imorgon kväll, vilket beytder att vi inte
kommer att ses mycket alls fören på söndag igen..

För när han kommer hem på fredag så ska jag jobba på Oléarys
och på lördag hinner vi nog ses en liten stund för sen på kvällen
så ska jag och Anna (kankse Johanna med) ut på krogen och sen
jobbar jag på lattesom vanligt på söndag..

Nu har jag precis ätit grillat idag igen så nu har jag matkoma.
När den har försvunnit så ska jag ge mig på mina håriga ben
med rakhyveln för enligt rykten så skulle det bli soligt imorgon
vilket innebär shorts ;) äntligen.. Hehe!

Aja sista natten med baby på flera dagar idag då, länge sen
vi sov ifrån varandra på länge nu.. Inte sen england tror jag :/
Men så är det ibland.. Men nog om det!

Nu ska jag göra något, fast vet inte riktigt vad?
Aja, kankse skriver sen.. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är såå gott med grillat.

2010-06-02 @ 16:04:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0