solig dag

Idag åkte jag in och shoppade med Anneli,
blev även en vanilj latte på caffe latte.

När jag kom hem solade jag och rasmus sen gick
vi på en promenad till vattnet och satt där ett tag.
Sen gick vi hem till honom så åt han och jag kom hem
för en stund sen i hopp om att mamma skulle ha kommit
hem så jag också kan få mat men nej, hon e tydligen ute
på sjön.. Fan! Är svin hungrig.. Och nu måste jag gå till
affären och köpa cigaretter, lifes suck sometimes!

Förhoppningvis kommer Rasmus innom kort också,
han skulle kommit efter jag hade ätit men nu ska
jag ju tydligen inte äta.. Hoppas han inte kommer sent
för efter idag kommer vi typ inte ses fören nästa torsdag :(
Joo, i och för sig en stund på söndag, men ändå..

Aja, whatever.. Nu e jag röksugen så Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0