skön dag

Idag vaknade jag vid tolv, hoppade in i duschen,
ner till köket, fixade frukost på sängen till älsklingen.
Sen gjorde vi oss i ordning, åkte in till stan, jag gick
till Cevera och presenterade mig inför praktiken i trean.
Sen gick vi till Latte och käkade lunch, gick en sväng
på stan för att kolla efter en bikini (hittade dock ingen),
sen tog vi bussen hem igen.

Halv sju blev vi upphämtade för att åka till ramdalen,
Rasmus hade fotbollsmatch i korpen, gult kort idag
igen, en riktig busunge det där min älskling.. Hehe!

Nu ska vi baka kladdkaka för jag är så sjukt sugen
på något gott att äta, hade helst velat haft chips men
affären stängde liksom klockan åtta :o bläää.
Men mums med kladdkaka :) Hehe!

Imorgon ska man upp vid klockan åtta för klockan nio
är det skolavslutning på ramdalen för Tuva och Noha.

Aja, ni får ha det så bra, sov gott och god natt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0