seg dag

Vill börja med att tacka för igår, riktigt kul :)

Idag vaknade man upp vid ett tiden, gick ner till
Kristin och hämtade väskorna, gick med Sanna och
Jennifer till kumlins och drack kaffe.. Vändtade på
Rasmus och sen tog vi bussen hem, la mig i sängen dirr
och kollade på dum & ännu dummare sen massa serier.
Rasmus har setat och spelat hela tiden och när han äntilgen
hade spelat klart då kommer han och lägger sig i sängen men
somnar :o så kul kul.. Ska väl olckså sova snart efetrsom att
jag ska jobba imorgon. Ska nog kolla på filmen som börjar
klockan nio på trean också, den verkar bra :)

Förövrigt, sommarlov nu då.. Man har nog inte riktigt fattat
det ännu men det kommer nog på måndag när man slipper
gå up för att gå till skolan .. Haha!

Aja, nu ska jag duscha sen lägga mig! Ha det bra, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0