onödig dag

Idag åkte jag tidigare till skolan för att vi skulle ha retorik klockan
tio för att vi skulle redovisa dem sista sakerna som vi hade.
Men våran lärare kom inte, :o sen började idrotten klockan
tjugo över tolv och då spelade vi kubb i typ en halv timma
för sen gick jag och sökte upp mina lärare för att kolla mina
betyg i deras ämnen eftersom att jag inte var där igår.

Pratade också med Per om praktik plats, eftersom att jag inte
på skavsta :( heeeeeelvete! Så nu måste jag välja något annat
och jag vet inte vad? Jag vill i alla fall inte vara i klädes butik..
Fick nummret till Scandic hotell av Guje så ska ringa dit och kolla
om dem kan tänka sig att ta emot en praktikant under trean..

Jag hade en halv timmas kubbspelande i skolan idag, ovärt!

Men någon possitivt med dagen var att jag fick tillbaka skattepengar,
så nu har jag betalat min telefonräkning från england på 2600 kr, inte lika kul!
Men nu är den betald i alla fall..

Något annat som irreterar mig är att jag knappt kommer få jobba n ågot
i sommar.. Vfad har jag gjort för att förtjäna det här? Alllt bara vänder sig
mot mig, har inget flyt längre.. It makes me pist as hell!

Städade ur mitt skåp idag med så imorgon är man ledig :) skööönt..
Ska passa på att träffa mina småsyskon Tuva och Noah då tänkte jag.

Längtar tills på fredag.
Skriver kankse sen igen, ha det bra. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0