jobb / plugg dag

Idag har jag jobbat hela dagen, jobbigt men det e cash..
Efter jobbet gick jag och mötte älskling som också hade jobbat.
Vi tog sällskap på bussen och sen gick jag hem och åt, sen satte
jag mig och pluggade, sitter dock fortfarande och pluggar. Har
gjort klart min slutuppgift i turismen och ska kompletera min
svenska uppsatts sen är Amanda helt klar med skolan :)
Känns mycket, mycket bra ;D

På onsdag fyller bästaste Sanna 18 år, kankse blir så att man
går ut med henne då. Men får se om man orkar det :) Hehe...
Men på fredag blir det i alla fall fira av, först ska man kolla på
Stoffe när han springer ut sen kortege och sen ska jag och
älskling på hans studentmottagning. Sen in till stan och sen
till tellus, där vi har bokat vippen för att fira vår Sanna :)
Hoppas att allt kommer bli lyckat :) Fast i och för sig hur skulle
det inte kunna bli lyckat när man kommer att ha bästa sällskapet? ;D

Nu sitter jag här och ska plugga klart, sen kommer älsklingen hit.
Då ska vi kolla på film och mysa för imorgon är det skola igen,
börjar klockan tio för vi ska ha retorik och redovisa dem sista sakerna.

Aja, nu ska jag förtsätta vara duktig. Men först en cigarett på det här.
Ha det bäst nu allihoppa, skriver imorgon igen. PUSS

Ingen är lyckligare än jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0