jobb dag

Igår kom jag hem från jobbet ca tre och somnade inte
fören vid fem tiden, va inte trött och det sög för idag
gick jag upp kvart i tio för att börja jobba klockan elva
igen, usch usch.. Så har vartr seg hela dagen men har
jobbat med Sanna så det har underlättat för då blir det
massvs med skratt :) Hehe..

Har precis ätit och nu ligger jag i sängen, skönt
dock måste jag kliva upp igen och duscha så
man blir människa. Sen ska jag bara lägga mig
i sängen och kolla på filmer tills jag somnar :)

Imorgon ska jag in till stan vid elva och träffa Maria,
vi ska ta en sen frukost / tidig lunch och snacka skit.
Kommer bli trevligt, va ett tag sen vi sågs nu..

Klockan ett imorgon eftermiddag ska jag påbörja mitt
första pass som servitris på Oléarys, spänande..
Är faktist lite nervös, det är mycket att lära sig och
hålla reda på men det ska nog gå bra hoppas jag.

Rasmus åkte till stockholm idag så kommer inte få träffa
honom fören på torsdag :( fy, inte kul att vara ifrån honom
så länge.. Men det e så himla skönt sen när man träffas igen :)

Aja, nu ska jag ta tag i mig själv och hoppa in i duschen,
kankse skriver senare. Ha det bra så länge, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0