god natt underbara dag

Gud vilken dag :) Underbar!

Gick en promenad med Fanny på en och en halv timma,
pratade, skrattade och hade det trevligt. Gilla som fan!
När jag kom hem va jag duktig att plugga också, bra bra..

Saknar dock min älskling denna kväll, det blir så tomt när
han inte finns här. Jobbigt att sova själv!
Tror jag är lite beroende av hans närvaro.. Och vi kommer inte
att träffas ordentligt fören på söndag, :o my good!
Buhuu, stackars mig, hur ska jag klara detta..

Your my everything!

Nu ska jag i alla fall lägga mig och kolla på en film,
ska försöka somna tidigt för imorgon är det en ny dag.
Skola dock men slutar klockan ett så det e ju helt underbart.
Då blir det för hoppningsvis vallarna :)

Ne men dåså, god natt allihoppa, sov så gott. PUSS

Kommentarer
Postat av: sanna

Fin din blogg var då :)

nästa vecka smäller det!<3

2010-06-02 @ 22:37:55
URL: http://sanna.cangren.se
Postat av: momo

hej hjärtat..vilken fin bild...saknar dig och en stooor bamsekram från oss..

2010-06-03 @ 08:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0