forts. på solig dag

Förut när jag skrev så nämnde jag att jag hade lektion,
den skulle egentligen hållt på till tre men eftersom att
jag var klar med allt så slutade jag redan vid klockan ett :)
Toppen, toppen.. Då åkte jag ner till latte och hälsade på mina
kära Sanna coh Johanna, åt sallad och sen tog jag bussen hem.

Kom hem till älskling, la oss på hans baksida och solade.
Sen kom hans syster dit och då fikade vi :)
Sen duschade vi och älsklingen packade.. Nu har han
precis åkt iväg till sthlm och jag har precis kommit hem.

Ska till Anna sen och hämta mitt usb så jag kan göra klart
min redovisning som jag ska ha imorgon på turismen..

Bestämde nyss med Fanny att vi ska leka också men vi
vet inte riktigt vad vi ska hitta på, kankse en promenad i det
vackra, varma, underbara vädret? :) Jaa, varför inte..
Snacka lite skit och umgås, mysigt.. Känns som evigheter sen!

Sen senare ikväll så ska jag plugga lite :)
Men nog om det, nu ska jag dra. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0