fort. varm dag

Åkte in till stan tillsammans med Malin, Sandra och lilla Alicia.
Det blev en glass på suprice och en promenad :) Mys..

detta är söta lilla Alicia

Vid sex tiden gick jag till latte och mötte upp Sanna,
vi gick till chilli namnam och åt, mycket gott :)
Sen gick vi till Oléarys och tog oss en var sin cider
i solen, mysigt må jag säga :)

Denna dag har i helhet vart bra fattas bara att älskling
skulle komma hem och mysa med mig för att denna
dag skulle vara perfekt men det gör han ju dock inte
för han befinner sig ute i vrena hos Martin..

Nu ska jag ladda filmer att titta på, något förslag?

Om jag inte skriver senare så hörs vi imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0