fort. ledig dag

Oj,oj vilken underbar dag.. Fick sova ut och sen
tog jag bussen in till stan vid två, Johanna kom och
mötte mig vid busstationen, vi gick till hallbergs guld
för att hon skulle köpa ett halsband. Sen gick vi till
latte, köpte oss en var sin sallad och satte oss på
ute serveringen i solen och åt lunch :)

Efter ett tag blev det så varmt att bara sitta så vi tog
en runda på stan, köpte ett par svarta jeans leggins
och ett linne. :) Hehe..

Sen gick vi tillbaka till latte och åt glass i värmen..
Johan kom och joinade oss en stund och när Sanna
slutade så gick jag, Sanna och Johanna till O´learys
och tog after work ;) mumma i sommar värmen..

Vid åtta tiden tog jag bussen hem och blev uppmött av
Fanny när jag klev av bussen :) Vi gick hem till mig och
satte oss på min balkong, drack vin och pratade, mysigt :)

Hon cyklade hem vid elva tiden.. Pratade med bby i telefonen,
saknar han massa men på torsdag kommer han hem, äntligen
får jag träffa honom igen.. Känns som en evighet sen :(

Har nyss duschat och ska ner och ta god natt ciggen sen sussa
för imorgon ringer klockan nio för tjugo över tio går bussen till
Nyköping.. Jag, Fanny och Johanna ska lägga oss på vallarna och
sola innan jag börjar jobba klockan fyra..

Men ni får sova så gott, ha det bra.. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0