en "jag ville inte gå upp imorse" dag

Usch hade ställt klockan på tio idag men nee, jag ville
verkligen inte gå upp då :/ skit väder!

Jag snozade till tjugo i elva sen va det bara att stiga upp och
hoppa in i duschen för att bli männiksa igen. Nu har jag precis
packat helgväskan och ska göra mig i ordning.

Idag ska jag jobba klubb på Oléarys/Volym från nio ikväll till halv tre inatt.
Samma sak imorgon och sen på lördag jobbar jag på latte frän
elva på förmiddagen till fem på eftermiddagen.. Oj,oj jag kommer
vara helt död.. Men,men det är pengarna värda :)
Kommer bo hos systrarna Cangren i helgen, mysigt..

Idag ska jag också umgås med Johanna, äntligen..
Har intre setts på hela veckan på grund av att hon
har jobbat, men idag e hon ledig :) Vet bara inte vad
man ska hitta på i detta skit väder, hmm..

Aja, nu måste jag göra mig iordning, ha det bra.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0