älskade sommar

Igår åkte jag in tidigt till stan och träffade Johanna,
låg på vallarna i ca fyra timmar, bärnde mig :(
Men helt underbart och ligga i solen.

Klockan fyra började jag jobba, jobbade till klcokan
elva och sen mötte Sanna upp mig utanför jobbet så
gick vi till tellus, det va sådär. Men efter krogen blev
det pizza på kosmos :) Gott!!

Idag vaknade vi vid elva, gick ner till stan och köpte fika
och gick och la oss på vallarna. Vid två gick jag och mötte
älsklingen som äntligen kom hem från sthlm :)
Vi gick tillbaka och la oss i solen och vid havl fyra åkte vi hem.

Nu har jag precis duschat, väntar på att Rasmus ska äta och sen
gå en promenad till affären. Sen ska väl jag också förhoppningsvis
få någonting i magen och sen ska jag bara mysa med mitt hjärta
för idag är det våran dag :)

tretton månader, farligt kär och är med den personen som jag
älskar mest av allt i hela världen, vill aldrig vara utan min Rasmus!




Kommentarer
Postat av: Moa Burvall

:)

2010-07-05 @ 09:11:14
URL: http://moaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0